ဥေပကၡာ
ဥေပကၡာဆုိသည္မွာ အရာရာကုိ ခြင့္လြတ္တတ္ျခင္း သေဘာထားၾကီးျခင္း လွ်စ္လွဴရႈႏုိင္ျခင္း သေဘာေတြပင္ ျဖစ္၏၊ ဥေပကၡာ၏ သေဘာသည္ ပတ္၀န္းက်င္မွ ျပန္လည္ရုိက္ခတ္လာတာကုိ မိမိ ကုိယ္တုိင္ ခံႏုိင္သည့္ စြမ္းရည္ ျဖစ္၏၊ ဥေပကၡာသည္ လူသား၏အတြင္းသရုပ္ကုိေဆာင္၏။
ေမတၱာ၏ ခ်စ္ျခင္းသုံးမ်ဳိးတုိ႔တြင္ ျပင္ပလူသားကုိသာ ႏွစ္လုံးသြင္းရျခင္းျဖစ္၏၊ ကရုဏာ၏ ဆင္း ရဲခ်မ္းသာမေရြး ေကၽြးခ်င္ ေပးခ်င္ ေနေစခ်င္ က်န္းမာေစခ်င္တာလဲ ျပင္ပလူသားကုိသာ ႏွစ္လုံးသြင္း ရျခင္းျဖစ္၏။ မုဒိတာ၏ လူသား ေတြအေပၚ မနာလုိျခင္းကင္းျပီး ၀မ္းေျမာက္ေပးရျခင္းသည္လည္း ျပင္ပလူသားကုိသာ ႏွစ္လုံးသြင္းရျခင္းျဖစ္၏။
ေမတၱာ ကရုဏာ မုဒိတာတုိ႔သည္ မိမိမွ ပတ္၀န္းက်င္ လူသားမ်ားသုိ႔ ႏွစ္လုံးသြင္းရျခင္းေၾကာင့္ လူသား၏အျပင္ သ႑ာန္သရုပ္ကုိေဆာင္၏၊ ဥေပကၡာ၏ သေဘာႏွင့္ ေမတၱာ ကရုဏာ မုဒိတာ တုိ႔သေဘာသည္ လုံး၀ဆန္႔က်င္ဘက္ ျဖစ္၏။
ဥေပကၡာဆုိသည္မွာ ေလာကဓံရွစ္ပါးႏွင့္ ၾကဳံေတြ႔ရသည္အခါ ၾကံ႔ၾကံ႔ခံ မတုံမလႈပ္ ရပ္တည္ႏုိင္ျခင္းျဖစ္၏ လူဟူ သည္ မိမိဘ၀မွာ အလုိလားအေတာင္းတဆုံး ဆႏၵကေတာ့ စီပြားဥစၥာႏွင့္ ျပည့္စုံလုိျခင္းျဖစ္၏ စီးပြားဥစၥာကုိ ၾကီးပြား ေအာင္ ရွာေဖြသည့္အခါမွာ ဓမၼနည္းေကာ အဓမၼနည္းေကာ သုံးမိခ်င္ သုံးမိ ပါလိမ့္မည္၊ မည္သည့္နည္းႏွင့္ ျဖစ္ေစ စီးပြားဥစၥာရွာလုိ႔ ၾကီးပြားလာျခင္းသည္ လာဘ သေဘာကုိ ေဆာင္ပါ၏ အစဥ္မေျပလုိ႔ စီးပြားဥစၥာ ပ်က္စီးဆုံးရႈံးျခင္း သေဘာသည္ အလာဘ သေဘာကုိေဆာင္၏။
လာေဘာ အလာေဘာသည္ ေလာကဓံတရားရွစ္ပါးတြင္ ပထမအတြဲျဖစ္၏ လာဘဆုိသည့္ စီးပြားဥစၥာ ရရွိလာ သည့္လဘ္အေပၚမွာ တက္ၾကြတုံလႈပ္၍ သာယာမိတယ္ဆုိလွ်င္ ေလာဘသေဘာျဖင့္ တုံလႈပ္သြားျခင္းျဖစ္၏ ဥေပကၡာ သေဘာကုိ မေဆာင္ေတာ့၊ အလာဘဆုိသည့္ လဘ္နည္း၍ ညုိးငယ္ တုံလႈပ္ျပီး မခံစားႏုိင္သည့္သေဘာသည ္ေဒါသ သေဘာျဖင့္တုံလႈပ္သြားျခင္းျဖစ္၏ ဥေပကၡာသေဘာ မေဆာင္ေတာ့ ဥေပကၡာသည္ လဘ္ရသည့္အခါမွာလည္း မသာ ယာ လဘ္ပ်က္စီးသည့္ အခါမွာလည္း မတုံလႈပ္ဘဲ အလယ္ေကာင္တဲ႔တဲ႔မွာ ရပ္တည္ႏုိင္ျခင္းျဖစ္၏ ။
Type your summary here.Type the rest of your post here.
No comments:
Post a Comment