အရွင္သာရိပုတၱရာ
မေထရ္ၾကီးဘက္ကုိၾကည့္ျပန္ေတာ့လည္း၊ မေထရ္ျမတ္ၾကီးကုိ ရာဇျဂိဳလ္ျပည့္ရွင္
ဘုရင္ဗိမၺိသာရႏွင့္ ရာဇျဂိဳလ္သူေ႒းၾကီးေတြကုိယ္တုိင္ ဆည္းကပ္ကုိယ္းကြယ္ေသာ
ဘုန္းကံၾကီးမားေသာ မေထရ္ၾကီးျဖစ္၏ မေထရ္ျမတ္ၾကီး၏ ငါးဘ၀ေျမာက္ကမယ္ေတာ္ စားစရာ
၀တ္စရာ ေနစရာ မဲ႔ေနသည္ ဆုိလွ်င္ ေပးကမ္းခ်င္သည့္ ပုဂၢဳိလ္ေတြ တန္းစီေပၚလာမွာျဖစ္၏။
မေထရ္ျမတ္ၾကီးေတာင္ ဘာမွေျပာစရာ မလုိပါ။
သုိ႔ေသာ္ ဘ၀ျခားေနသည့္အတြက္ ေပးခ်င္တုိင္းလဲ
ေပးလုိ႔မရ၊ ေကၽြးျခင္တုိင္းလဲ ေကၽြးလုိ႔မရ၊ဆုိတာကုိ သေဘာေပါက္ သိျမင္သည့္အတြက္ ၊
မေထရ္ျမတ္ၾကီးလည္း မယ္ေတာ္အတြက္ ကုသုိလ္ျပဳလုပ္၍ အမွ် ေ၀ေပးမယ္လုိ႔
ဂတိစကားေပးလုိက္ျခင္းျဖစ္၏။
အရွင္သာရိပုတၱရာ မယ္ေတာ္ၾကီးအတြက္၊
ကုသုိလ္လုပ္ အမွ်ေ၀ေပးဖုိ႔ ဗိမၺိသာရမင္းၾကီး စီစဥ္ေပးပုံက လည္း မွတ္သားသင့္၏။
သင့္ေတာ္သည့္အမတ္တေယာက္ကုိ ေခၚျပီး ေက်ာင္းေလးေက်ာင္း ေဆာက္ခုိင္း ၍၊ ေက်ာင္းေတြ
ျပီးေသာအခါ၊ သကၤန္း၊ ဆြမ္း၊ ေဆး၊ေတြ စီစဥ္ျပီး အရွင္သာရိပုတၱရာမေထရ္ၾကီးအား
ဦးစြာလွဴဒါန္း၏။
အရွင္သာရိပုတၱရာမေထရ္မွတဆင့္
ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္ သံဃာေတာ္အရွင္ျမတ္ေတြကုိ ေရစက္ခ်လွဴ ဒါန္းျခင္းျဖစ္၏။ ေသသူကုိရည္စူးလွဴဒါန္းျခင္းသည္၊
ေက်ာင္း၊သကၤန္း၊ဆြမ္း၊ေဆး၊ ပစၥည္းေလးပါး ပါ၀င္ တာေတြ႔ရ၏။ မေသခင္က မိမိတုိ႔
ေပးႏုိင္ ေကၽြးႏုိင္၏။ ေသခဲ႔ေသာ္ ေသသူထံ ေရာက္ေအာင္လုိ႔ ေကၽြး နည္းကား
ကုသုိလ္ျပဳလုပ္၍အမွ်ေ၀မွသာလွ်င္ ေသသူထံေရာက္ႏုိင္၏။
အစာအာဟာရေတြ ေကၽြေမြးလွဴဒါန္းလွ်င္
အစာအာဟာရေတြ ေကာင္းမြန္စြာ စားသုံးရ၏။ အ၀တ္ သကၤန္းေတြ လွဴဒါန္းလွ်င္၊ အ၀တ္အထည္ေတြ
ျပည့္စုံစြာသုံးေဆာင္ရ၏၊ ေနရာေက်ာင္းအေဆာက္အဦး ကုိ မိမိတုိ႔ တတ္ႏုိင္သေလာက္
ထည့္၀င္လွဴဒါန္းလွ်င္ ေနစရာေတြႏွင့္ျပည့္စုံႏုိင္၏။
စတုမဓု အစရွိေသာ ေဆးပစၥည္းေတြ
လွဴဒါန္းမယ္ဆုိလွ်င္၊ ေရာက္ရာဘ၀မွာ က်န္းမာေရးေတြႏွင့္ ျပည့္စုံႏုိင္၏။
န၀ကမၼ၀တၳဳေငြ လွဴဒါန္းမယ္ဆုိလွ်င္၊ ေက်ာင္း၊ သကၤန္း၊ဆြမ္း၊ ေဆး၊ ပစၥည္းေလးပါးအတြက္
ရည္မွန္းျပီး လွဴဒါန္းပါသည္ဘုရားဟု ေလွ်ာက္ထားရမည္ျဖစ္၏။
ကတုိ႔ခ
ေငြတမတ္
ကတုိ႔ခ
ဆုိသည့္စကားလုံးပါေသာေၾကာင့္ ျမစ္တခု၏ ဟုိဘက္ကမ္း ဒီဘက္ကမ္း ကူးရမည့္ သေဘာ
ပါ၀င္ေနတာေတြ႔ရ၏။ ေရွးေခတ္က ျမစ္ၾကီးတစင္း၏ ကမ္းေပၚတြင္ ရြာတရြာရွိ၏။ ထုုိရြာ၏ တဖက္ကမ္း
တြင္ ေတာရုိင္းတိရစၦာန္ေတြျဖင့္ ေတာေကာင္ေတြက်က္စားေသာ ေတာေတြ ေတာင္ေတြရွိ၏။
ထုိရြာမွလူေသလွ်င္ ရြာဘက္ကမ္းမွ ေတာၾကီးျမိဳင္ယံရွိေသာ
ဟုိဘက္ကမ္းသုိ႔ သူေသအေလာင္းကုိ ေျမ ျမဳတ္ႏွံျခင္းလည္းမရွိ၊ သားရဲတိရစၦာန္ေတြ
စားဖုိ႔အတြက္ သြားထားလုိက္သည့္ ဓေလ႔တခု ထုိရြာတြင္ရွိ၏။ ေသသူကုိ တိရစၦာန္ေတြအတြက္
အလွဴေပးသည့္ သေဘာျဖစ္၏။
ထုိစနစ္သည္ တိဗက္ေဒသတြင္ ယခုထိ ရွိေန၏ တိဗက္လူမ်ဳိးေတြ
လူေသလွ်င္ ဘယ္ေတာ့မွ ေျမၾကီး တြင္ မျမဳတ္ဘဲ လင္းတေတြ စြန္ေတြ စသည္ျဖင့္
တိရစၦာန္ေတြ အစာအျဖစ္ ခုတ္ထစ္ျပီး ေၾကြးေမြးတာေတြ ကုိ သတင္း မီဒီယာေတြတြင္ ေတ႔ြရွိရပါ၏။
ထုိအသုဘကုိ တဖက္ကမ္းပုိ႔ေဆာင္ေပးဖုိ႔
ေလွသမားအား ကတုိ႔ခအျဖစ္ ေငြတမတ္ေပးရျခင္းျဖစ္၏။ ခုေခတ္အေျပာႏွင့္ဆုိလွ်င္
၀န္ေဆာင္ခေပးျခင္းသာျဖစ္၏။ ကတုိ႔ခသည္ ထုိရြာမွ စခဲ႔သည္ဟု ဆုိရမွာျဖစ္၏ ျမစ္မရွိေသာ
ရြာေတြတြင္ အသုဘခ်ေသာအခါ သုဘရာဇာေတြသည္ ေရွးနည္းအတုိင္း ကုတုိ႔ခ နာမည္ျဖင့္
သာ ေငြတမတ္ေတာင္းတာ ေတြ႔ရျပန္၏။
Type your summary here. Type the rest of your post here.
No comments:
Post a Comment